Heeej!!!

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej! Igen!

Förlåtförlåtförlåtförlåtförlåt för att jag inte har bloggt på evigheter!! Men jag har helt enkelt inte orkat sätta på datorn hemma, så nu sitter jag på stadsbiblioteket med Agnès :).

I Italien var det jättebra!! Jag längtar tillbaka jättemycket. Kan tyvärr inte lägga upp några bilder här, eftersom det inte e min dator osv. Jag såg en jättesöööööööööt dansk där!!!!!! Jag tror att han heter David och jag vet att han är 14. Skeetsöööt va han!!!!<3

I golfen har det gått bra, jag har sänkt mig till 32!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
För er som inte vet vad det betyder, säg bara grattis ;D

Nu har jag 49 minuter kvar och jag vet inte riktigt vad jag ska göra... Kanske ska kolla upp bilddagboken och facebook osv... ;)

Idag hade vi SO-prov, jag tror att det gick bra! :P Har haft slöjd också, det gick också bra ;)

xo//
Astrid<3

Kommentarer
Postat av: agnès

hey Astrid, jag sitter berdvid dig o_O

2009-04-16 @ 17:31:15
URL: http://agnesdayy.blogg.se/
Postat av: Cassandra

Grattis grattis :)

Men du MÅSTE faktiskt börja blogga lite mer nu. Jag vill läsa din blogg, fast, inte bara gamla inlägg då ;)

2009-04-18 @ 11:26:44
URL: http://cassandraz.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Grattis!

Du måste blogga mera... ;] <3

2009-04-22 @ 21:36:15
URL: http://jjasminehh.blogg.se/
Postat av: • Mollie ~

Grattis ;D

2009-04-27 @ 20:45:53
URL: http://eillom.blogg.se/

Skriv något här, tack:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min bloggadress:

Skriv vad du vill nedan:

Trackback
RSS 2.0
Test