Provar Picnik...

Heej!

Igår hade jag tänkt att gå till biblioteket igen, men det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Så därför hade jag tänkt göra det idag istället. Än så länge har det inte hänt så mycket, men det kommer. Snart. Så småningom. Någon gång.

I alla fall. Nu på morgonen har jag:

  • Snoozzzzzzat i typ en halvtimme... (somnade om varje gång, vaknade när det ringde efter 5 min igen).
  • Gick upp och tittade på sommarlovsmorgon :P
  • Åt frukost
  • Borstade tänderna
  • Tog på kläder
  • Undersöka bildredigeringsprogramet Picnik, resultatet ser ni nedan.
  • Blogga samtidigt som titta på Project Runway, samma avsnitt som igår. (musiken låter som den från The Sims2)
Och längre har jag inte kommit.
Men jag funderar just nu på att göra lite lunch och sedan åka till biblioteket.

Puss o kram//
Astrid


Kommentarer
Postat av: vilma

23,0 har jag nu :)

2009-08-11 @ 21:17:14
URL: http://baravilmaas.blogg.se/

Skriv något här, tack:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min bloggadress:

Skriv vad du vill nedan:

Trackback
RSS 2.0
Test