En aning ny design

Hej!!

Som ni kanske ser så har jag lite ny design. Stör mig så himla mycket på att jag inte har ps, eftersom jag inte kan få snygga designer. Man kan ju tänka att eftersom jag har en mac, borde jag ha nåt bra bildredigeringsprogram (puh, långt ord!). Men det hittar jag inte. Inte ens något som liknar paint. Menmen, jag överlever nog.

Igår klippte jag mig. Det blev fint tycker jag, inte så stor skillnad egentligen. Jag träffade också Agnès på biblioteket, det var roligt, men som väntat hade de inte boken jag sökte :o! Men jag får ta det en annan dag :). Vi gick på Liseberg och det var lång kö till allting så vi "åkte":
  • Kristallsalongen
  • Pariserhjulet
  • Fisketuren
  • Kållerado
  • PandaVision
Jag har några roliga kort från kristallsalongen:


Lite suddig, men iaf


Kulkul...


Bild från PandaVision:


Nu ska jag lyssna på U2, men först är det förband. Jag ville så gärna gå, men biljetterna var svindyra och tog slut direkt, så det blev inte av :(

Jag tyckte just att mamma sa:

-Ska vi se på Mumin och äta chips?

Men (tyvärr :P) så sa hon:

-Ska vi se på Mumien och äta chips?

Visst, okej, bara jag hör U2.

Puss och kram, skumbanan//
Astrid

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Hahaha, mumin ! ;]

2009-08-01 @ 21:58:17
URL: http://cassandraz.blogg.se/
Postat av: eclipseagnes

Nej nej ! De ställde sig utabför och lyssnade.

2009-08-02 @ 15:34:13
URL: http://eclipseagnes.blogg.se/
Postat av: eclipseagnes

utanför*

2009-08-02 @ 15:34:31
URL: http://eclipseagnes.blogg.se/

Skriv något här, tack:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min bloggadress:

Skriv vad du vill nedan:

Trackback
RSS 2.0
Test