Ingen kan bli tvingad till något.

Hellu!

Jag vet att jag inte har bloggat på ca en månad. Men jag kan bara inte förstå hur man kan vilja spendera hela lovet framför en dator! Jag har faktiskt försökt att göra ett inlägg flera gånger, men då har inte internet funkat! Dessutom har jag inte kommit på något bra ämne.
Men nu har jag samlat på mig några saker att skriva om.

Först är det skolavslutningen. Timo Räisänen överraskade alla!

Sedan midsommar. Trevligt med familj och vänner ute i underbara Bohuslän.

Golflägret. Det behöver vi inte prata om...

Edlägret. BÄSTA LÄGRET NÅGONSIN!! Jag saknar alla jättemycket och speciellt en person som jag kommer att prata om lite senare... Jag ångrar verkligen att jag inte åkte tidigare år. Räkna med att jag dyker upp som ledare om två år, det är konfa nästa år så då går det inte :)
Mitt i allt detta fick jag öroninflammation, så jag kunde inte doppa huvudet när jag badade. Tur att det var sista dagen...

Michael Jackson död!!! Must say, I'm not surprised...

Tandläkaren. Igår drog jag ut en tand för första gången, dock inte sista. Nästa gång blir på tisdag. :S Jag fick fint glittrigt klistermärke med barbie på :D

På onsdag 8/7-09 har jag levt 14 långa år (var nära på att skriva liv...:S):D! Längtar... Det blir intressant att äta tårta med 2 gluggar xD

Mycket golfspel har det också varit, jag är lite osäker på vad jag ligger på nu men det spelar inte så stor roll.



Så tillbaks till personen jag saknade extra mycket. Just nu känns det som att jag släppt Dansken och gått vidare till han från Lidköping. Han är också en -94:a. -95:orna i Götet borde inse hur totalt ointressanta de är!!
Josef heter han. Och honom tror jag faktiskt att jag kan få träffa igen :) Har tyvärr ingen bild, fick aldrig tillfälle...

But life moves on.

Hopefully.

Or not.

I'm not sure...

XO//
Astrid

Kommentarer
Postat av: agnèsthehalfvampire,

Tell me more när vi träffas (: Josef OLalalala

2009-07-12 @ 19:12:51
URL: http://agnesdayy.blogg.se/

Skriv något här, tack:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min bloggadress:

Skriv vad du vill nedan:

Trackback
RSS 2.0
Test