Skandia imorgon!!

Hej alla!

Så bemöttes jag av den otroligt dåliga översättningen av Gossip Girl böckerna. Orginalet är "Hey people!". Jag måste gå till biblioteket och låna nästa del: I Like It Like That. Men nog om det.

Imorgon gäller det. Jag vill så gärna gå vidare. Jag är såå nervös. Hoppas det lägger sig.
Och gissa vad? En i min klass ska vara med!! Viktor. Han har typ 5 i hcp, vilket är en aaniing bättre än vad jag har. Jag tävlar inte mot honom, men det hjälper liksom inte riktigt nerverna att lugna ner sig att han är med.

Jag spelade in idag. Ale GK. Det gick väl hyfsat, scorade inte så jag vet inte riktigt. Men jag hade några par och mitt mål är att gå på par imorgon, vi får väl se hur det går...
Jag ska informera er om att ni gärna får komma och heja på mig. Mamma sa att det kommer att vara publik :S

Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer, fortsätter att påminna er om att prenumerera på min blogg och att skicka in förslag på priser till tävling (se föregående inlägg). Det var allt från mig för tillfället.

Saknar er//
Astrid

Kommentarer

Skriv något här, tack:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min bloggadress:

Skriv vad du vill nedan:

Trackback
RSS 2.0
Test