Spelas: The King of Pop

Hej!

Just nu sitter jag framför datorn i en by som inte finns utsatt på kartan. Kul va?
Ja, faktiskt. 

Jag tittar ut genom fönstret och ser regn, regn och åter regn. Jag undrar hur det blir med golfandet den här veckan... 
Om någon undrar så ligger mitt hcp just nu på 26,2. Det är helt ok tycker jag! 

Jag börjar känna nerverna krypa fram steg för steg medan dagarna går i väntan på Skandia. Jag är så glad att jag kom med!

Och samtidigt saknar jag er alla så mycket att ni inte kan förstå. Eftersom den här "byn" inte finns med på kartan har jag självklart inte täckning heller. Därför kan jag inte sms:a eller ringa någon. 
Jag är fast med underbara biblioteksboken: Because I´m Worth It, a GossipGirl novel. Och en massa småkusiner förstås<3


Resan hit var trååkig!! Gustav tittade på film typ hela tiden så att han blev åksjuk :P Jag lyssnade på musik eller försökte sova. Michael Jackson var det självklara. Billy Jean är förstås favoriten. Thriller är inte så dum heller.

Men nu ska jag ta och göra något annat. Typ kolla mailen ;)

Miss y'awl<3
Astrid

Kommentarer
Postat av: Märta

Sv: Hihi, tacjk xD Det är en flip-flop "rem"

2009-07-23 @ 20:12:31
URL: http://martasliv.blogg.se/

Skriv något här, tack:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min bloggadress:

Skriv vad du vill nedan:

Trackback
RSS 2.0
Test