Melodifestivalen - Svenska Finalen!


Hej!

Ikväll ska jag titta på melodifestivalen med familjen. Det har liksom blivit en tradition. Det har det ioförsig varit hela tiden, men so what?! Jag tänker rösta på Alcazar och E.M.D. tror jag. Men däremot förstår jag de som inte tittar över huvudtaget. Den hela cirkusen har liksom blivit, ja, för mycket! Ska du se?

Men som sagt så är det en tradition för min familj att ha godis frossa varje melodifestival-lördag. Vi ska ikväll även frossa i marängswiss!! Gottgott.

Nu är det bara en halv timme kvar till det börjar, men jag har redan satt på mig pyjamas! (xo) (Är jag den enda som sover i pyjamas?!) Sitter och lyssnar på radio. Väntar på klockan att ticka...

Tick.

Tack.

Tick.

Tack.

Tick.

Tack.

Tick.

Tack.

Och.

Hej.

Lever-.

Pastej!

Puss

Kommentarer

Skriv något här, tack:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min bloggadress:

Skriv vad du vill nedan:

Trackback
RSS 2.0
Test