Bohusbanken Junior Tour

Hejsan Hopsan!

Idag ska jag spela tävling. Jag satsar på vinsten!! Tävlingen äger rum på Torslanda GK, om du undrar var det ligger så är du inte ensam...
Jag spelade in igår tillsammans med Paola, Vilma och Antonia. Det gick ganska bra tycker jag! Fast på ett hål fanns det en bunker (sandgrop) med en minst 3 METER hög kant!!!!!!!!! Vi övade lite på att slå ur den, jag kom ur på första försöket *victory*!!! :P

Och så nu imorse när jag skulle packa mina saker så hittade jag inte min väska.
*!PANIK!*.
Ringde mamma.
Mamma inte svara.
Astrid ännu mer *!PANIK!*.
Mamma ringa tillbaka till Astrid.
Astrid berätta *blablabla*.
Mamma säga ring till Martin (han som körde oss hem).
Astrid ringa Martin.
Martin svara och säga: Jag kan kolla i bilen om ca 10 min.
Astrid vänta.
Och vänta.
Och vänta lite mer.
Martin ringa.
Martin säga: Jag hittade en liten väska som det står Musto på.
Astrid goes JAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!! fast tyst.
Martin säga: jag lämnar den i tävlingsexpeditionen.
Astrid andas ut.
*Puuh*

Allt detta på ca 25 min.

Nu sitter jag och läser på Gustavs linjal. Den har ett klistermärke med namn på. Det är 2 nallebjörnar som sitter och tittar på en dataskärm. På skärmen står det: Gustav, datasnilllet.
Jag kan inte säga att han är ett datasnille, men jag kan säga att han är en datanörd!!

*suck*

Nu måste jag gå och fixa med bagen.

Kramar//
Astrid!

PS. bild på bunkern kommer! DS.

Kommentarer
Postat av: Cassandra

SV: Bäst tror jag inte att jag är, men hyfsat bra :D ego

Vad vill du ha hjälp med då? ;] <33

2009-05-13 @ 21:15:42
URL: http://cassandraz.blogg.se/

Skriv något här, tack:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min bloggadress:

Skriv vad du vill nedan:

Trackback
RSS 2.0
Test