Inga kommentarer.

Idag spelade jag en tävling. McDonald's Junior Tour med uttagning till Skandia Cup. Två från varje klass går vidare, och i min klass var vi bara 2. Alltså var jag redan innan tävlingen säker på att jag skulle gå vidare. Men så blev det inte.

Ett tips: GÖR INTE DET HÄR!!

På ett hål, hål 11, slog jag ut. Bollen låg väl ganska ok. Sedan slog jag ett till slag som också var ganska ok. Sedan slog jag ett slag som skulle ha gått ut i skogen, men som studsade ut på ett träd. Vi såg var bollen gick ner så vi gick fram, men vi hittade den inte. Därför gick jag tillbaka och slog en ny boll. Den gick bra, men då låg jag där på 5 slag. Det var par 5. Sen när jag gick fram till de andra och våra bollar så hittade jag min första boll. Jag spelade på den och tog upp den andra. Det var dumt. Jag blev diskad.

Jag skulle ha sänkt mig till typ 25, men nu blir det inte så.

Kommentarer

Skriv något här, tack:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min bloggadress:

Skriv vad du vill nedan:

Trackback
RSS 2.0
Test