Nytt motto!

Hejsan svejsan!

Nu är jag här igen med ett nytt inlägg! Jag ska börja med att berätta att jag har ett nytt motto:

"Att älska sig själv är början på en livslång kärlekshistoria."
//Oscar Wilde

Ett väldigt bra motto om man har dåligt självförtroende! :)

Sedan kanske jag ska berätta om min dag.

Vaknade imorse och gick upp, duscha, åt fukost osv...

Kom till skolan. Första lektion: Spanska >.< booooring!! Men som tur var så hade vi inget riktigt läxförhör :)

Andra lektionen: SA. tog tyst sal, gjorde matte och engelska

Tredje lektionen: svenska. vi läste varandras "sagor".

lunch: korv och potatismos. Potatismoset smaka som tur var INTE häsbajs. Det kanske var för att jag tog en massa ketchup...

bild: blev klar med min skattkarta och målade en ros som kanske kommer på min header så småningom ;)

so: vi hade vikarie. jag var den enda som gjorde ngt i min grupp... vi får väl se hur det går...

syslöjd: jag är nästan klar med min klänning, blir klar nästa gång :D
när jag släppte ut mitt hår efter att ha haft det i en knut hela dagen blev det värsta vågigt. assnyggt!! Agnès ba: e det du astrid? (nästan) :P

nu sitter jag och lyssnar på musik, rättare sagt veronica maggio. hon är bra tycker jag! Jag städade nyss mitt rum och hittade två 500-lappar!!! *YES!* hittade oxå en massa skräp som ej bör nämnas...
Jag har precis målat hur jag vill att min header ska vara, Cassandra jag ber om din hjälp *går ner på knä, bugar och ber*!!

Ojoj, det blev ett ganska långt inlägg, bara för att jag trycker på mellanslag hela tiden...

KRAMAR//
Astrid!

Kommentarer
Postat av: agnèsthehalfvampire

Hej Astrid, nu är jag glad att du börjat blogga :) Du var superfin i lockigt, kände nästan inte igen dig!



sv : men då kan du ju fråga om hans adress på den hemsidan !

2009-05-29 @ 19:23:05
URL: http://agnesdayy.blogg.se/
Postat av: Märta

Bra att du börjat blogga igen (Y)! Fin design btw :) Vi ses på tjejserien ^^

2009-05-29 @ 19:51:10
URL: http://martasliv.blogg.se/

Skriv något här, tack:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min bloggadress:

Skriv vad du vill nedan:

Trackback
RSS 2.0
Test