Skolkatalogen 09-10 är här!!

Hej!

Nu lyssnar jag på Laleh och spelar Level Game. Jag vet, jag är en nörd... Jag är på Level 135!!! OMG jag tror jag dör. Man ska typ locka ut ett troll eller nåt :S

Jag måste läsa lite om Karl XII också. Det är inte så roligt, men det är tyvärr något som måste göras. Apropå skolan, Skolkatalogen kom idag! :) Den var DYYYYYYYYRR!!!!! 130 riksdaler. Men som tur var så hade jag pengar med mig :)

Nästa vecka är det höstlov! :) Då ska jag på golfläger, men jag kan tyvärr inte säga var. Det ska bli kul, hoppas jag :) Jag satsar på att sänka mig till något under 25, vilket var mitt drömmål för i år :) (Ligger på 26,2 nu...)

Men nu ska jag förtsätta att locka på mitt troll och läsa om Karl XII.

Kramar//
Astrid:)

PS: klarade lvl135 :) DS.


Kommentarer
Postat av: Alexandra♥

vilken grön blogg du har:P

2009-10-29 @ 21:03:29
URL: http://xoxoalexandra.blogg.se/

Skriv något här, tack:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min bloggadress:

Skriv vad du vill nedan:

Trackback
RSS 2.0
Test