Hemma - sjuk.

Hej!

Jag kan börja med att berätta att klassresan var rolig, förutom några små och STORA detaljer... Behöver inte skriva mer om det nu.

Så till golfen. Det har inte gått särskilt bra på sistone, måste jag medge. Igår hade vi avslutning, mitt lag förlorade golfbrännbollen (som vanligt då...).
Idag hade jag privat träning. Det gick väl ganska bra, hade mental träning. Nu har vi kommit fram till att jag behöver spela oftare.

Vi hade öppen träning också, som slutade för typ en halvtimme sedan. Men jag var inte med på den träningen, eftersom jag inte mår så bra. Har ont i halsen och i huvudet. Kan varken svälja eller prata särskilt bra. Vi får se hur det blir med skolan imorgon.

Vill typ inte vara hemma, eftersom vår städare städar här imorgon.

Vill typ inte vara i skolan imorgon, eftersom vi har 2 (dumma) läxförhör.

Kramar/
Astrid

Kommentarer

Skriv något här, tack:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min bloggadress:

Skriv vad du vill nedan:

Trackback
RSS 2.0
Test