Skum meny...

Hej!

Något skumt har hänt med min meny. Jag fattar inte hur!
Menyn går liksom inte hela vägen ner, där länkar och det slutar, utan stannar efter "Dagens namn".
Jag gick in på Designa Din Blogg, och försökte med några grejer. Men det blev bara fel.
Om någon vet hur man ska lösa detta så är jag väldigt tacksam om ni kan hjälpa mig med det.

Men nog med det. (STORA problem... :P)

Nu sitter jag hemma, framför datorn, sjuk.
Det började i fredags med lite snuva, men nu är det värre. Jag tror inte att det är svininfluensan ändå. Då får man ju typ ont i kroppen och en massa annat. Jag tror att jag har en vanlig förkylning bara. Vaknade strax efter 2 inatt av att jag blödde näsblod. KUL!!! Så jag var vaken i typ en halvtimme mitt i natten. Ni kan ju tänka er hur jag mår nu...

Lyssnar på Madonna. Ensam hemma. Uttråkad. Villvarafriskimorgonnärdetärskolfoto!

Imorgon, ja. Mycket händer för mig imorgon.

Nyhetsrapportering. Fattar nada...

Skolfoto. Hoppas jag är frisk...

Tandställning på! Undrar om den blir blå...

(bilden tagen från Sabas lilla gömställe)

Jag undrar om det gör ont... Hoppas inte det. :)

Den här helgen skulle jag egentligen varit i Halmstad med Ping och Cleveland, men blev som sagt sjuk :( Jag får väl samla upp mig till nästa helg istället...

Nu har jag inte så mycket mer att säga, kommentera gärna och följ på bloglovin :)

XOXO//
Astrid :)


Kommentarer

Skriv något här, tack:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min bloggadress:

Skriv vad du vill nedan:

Trackback
RSS 2.0
Test